Home / LCD Skärm lösningar / Visa & rum boknings hantering

Visa & rum boknings hantering

 

 

Visa & rums bokning hantering förbättrar besökarens upplevelse, ger effektivitet till möten och evenemang och håller informationen uppdaterad. Att kombinera smarta system med en ny interaktiv Display är oumbärligt för ett lyckat arbete.

Strategiskt rätt placerade skärmar i receptionsområden, genomfartsleder och direkt utanför rummen visar Mötes-och evenemangs information. Interaktiva skärmar gör det möjligt för användare att komma åt och även kontrol lera mötes utrymme.

 

 

 

Förbättrad besöks upplevelse

Leder till mindre krångel, mindre slöseri med tid, bättre arbets miljö och ökad kund lojalitet.

 

Sömlös upplevelse

Konfigurerbar branding och layout, så att dina besökare ser ett konsekvent och smart system på alla dina enheter.

 

Marknadsför evenemang

Visa händelse information på stora skärmar, online & utanför enskilda rum. Nå den största publiken med störst inflytande.

 

Inga fler boknings konflikter

Rensa på skärmen och online till gång till rums scheman för att hitta och hantera tillgängligt mötes utrymme. Boka kontor direkt på skärm nivå eller online.

 

besökare förvirring

Lägg till detaljerade händelsemedia, grafik och meddelanden för att anpassa händelse upplevelsen. Integrera den med Wayfinding för att hantera besökar flödet.

 

Mycket konfigurerbar

Oavsett om fokus för ditt evenemangs utrymme är interna möten, organisations besökare eller allmänheten, kan man enkelt ställa in systemet för att bäst passa behoven hos deltagarna.

 

 

Fördelar:

Fler språkighet – stöd 14 språk (kinesiska, danska, nederländska, finska, franska, tyska, italienska, japanska, koreanska, norska, portugisiska, ryska, spanska, Svenska)

 

Effektiv utrymmes hantering – ökar effektiviteten genom att utnyttja dina befintliga resurser för byggnads anläggningar fullt ut och stannar från onödiga investeringar i nya mötesrum etc.

 

Spara tid -du behöver inte springa runt letar efter ett ledigt utrymme, i stället kan man bara boka möte snabbt från var du än är. Dessutom ger det medarbetarna mer tid att fokusera på andra uppgifter

 

Flexibel integrering – stöder flera operativ system som Mac OS, Windows eller Android. Du kan välja mellan full hård vara + mjukvaru paket eller bara en eller den andra

 

Europeisk utvecklad program vara -ger med en utmärkt produkt kvalitet och tillförlitlighet, så att enheten kommer att pågå ännu längre

 

Förbättra din arbets miljö – brist på utrymme och ineffektiv utrymmes hantering kan resultera i en frustration bland medarbetarna. Boknings systemet i mötes rummet bidrar till en stigande nöjdhets nivå

 

Övervaka rummets användning -Du kan se en rapport om användning av arbets yta och mötesrum för bokförings ändamål. Det hjälper till att avgöra vilken typ av rum du behöver

 

Behöver du hjälp? -Vår kostnads fria hotline-supporttjänst säkerställer att våra kunder förses med den service nivå de behöver

 

 

 

Med boknings system kan du:

Se aktuella möten och framtida bokningar

Sök efter tillgängliga mötesrum baserat på önskade parametrar såsom plats, storlek, utrustning etc.

Skapa, bekräfta, utöka och avboka möten

Beställ extra tjänster, såsom catering, utrustning, bords arrangemang och etc.

Visa tillgängligheten för flera mötesrum på en bildskärm

Använd skydd mot PIN-kod

Använd färg kodning för att visualisera ledig/upptagen-status

Använda inbyggda mallar

Designa egna layouter, till exempel med video

Leave a Reply

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *